Kontes Hari Raya Denaihati

Posted on
Kontes Hari Raya Blog Denaihati
Denaihati.com – Hidupkan Untuk Memberi

Kontes Hari Raya Denaihati 2014. Salah satu blog yang sering saya kunjungi, Denaihati merupakan blog yang senantiasa menyelenggarakan kontes, baik yang berkala maupun insidentil, dari mulai kontes blog sampai kontes foto. Yang jelas ada saja tantangan kontes yang ditawarkan Denaihati untuk para pembacanya, dan tentu disertai dengan berbagai hadiah yang menarik.

Sepanjang saya menjadi pengunjung tetap blog Denaihati, sudah beberapa kali mengikuti kontes-kontes yang diadakan disana, baik berupa simple contest ataupun kontes yang memerlukan kerja keras pesertanya, seperti kontes SEO. Sudah beberapa kali juga saya menjadi salah satu diantara pemenangnya, meskipun bukan juara pertama.

Kontes Cabaran Duit Raya Aidilfitri Denaihati 2014

Banyak kontes yang secara berkala diadakan oleh Denaihati setiap tahunnya yang mungkin bisa dijadikan sebagai lahan untuk Menghasilkan Uang Melalui Blog. Diantara kontes yang secara rutin dilaksanakan adalah kontes Duit Raya Aidilfitri.

Kontes Hari Raya Denaihati atau Duit Raya Aidilfitri diselenggarakan oleh Denaihati di saat telah memasuki pertengahan bulan Ramadhan menjelang Hari Raya Idul Fitri. Alhamdulillah, tahun kemarin saya beruntung bisa memenangkan Kontes Hari Raya Denaihati. Nah, untuk tahun ini juga diadakan hal yang sama yaitu dengan tajuk Cabaran Duit Raya Aidilfitri 2014, yang kali ini Denaihati menyelengarakannya bersama dengan Asamboi.my dan cabaran atau tantangan ini terbuka untuk diikuti oleh siapa saja.

Asamboi Dot My Sponsor Kontes Duit Hari Raya Denaihati
Asamboi.my – Lagi masam lagi mengancam

Adapun pelaksanaan kontes Cabaran Duit Raya Aidilfitri 2014 ini dibagi dalam dua bagian yaitu Tantangan Komentator Mingguan Terbanyak dan Bonus Duit Raya. Sejumlah hadiah berupa uang tunai akan diberikan kepada siapa saja yang berani menerima dua tantangan tersebut.

Sebanyak 7 orang komentator mingguan terbanyak akan diberi hadiah uang tunai masing-masing sebesar RM100. Daftar komentator terbanyak blog Denaihati akan terpampang di sidebar. Tantangan komentator terbanyak ini akan berlangsung selama empat minggu dan di setiap minggunya hadiah akan diberikan. Jadi selama empat minggu, seorang bisa mengantongi hadiah RM400 jika senantiasa masuk dalam daftar 7 komentator terbanyak setiap minggunya. Apa tidak tertarik tuh…??

Kontes Cabaran Duit Raya Aidilfitri Denaihati
Kontes Cabaran Duit Raya Aidilfitri 2014

Sedangkan untuk Bonus Duit Raya akan memperebutkan total hadiah uang tunai sebesar RM600. Bonus duit raya ini dibagi dalam dua bagian yaitu: Memberi Trafik Terbanyak Kepada Blog Denaihati dan Menulis Review Entri Denaihati Terbaik.

Memberi trafik terbanyak kepada blog Denaihati maksudnya berusaha menggiring atau membawa sebanyak-banyaknya pengunjung dan pembaca blog kita untuk masuk ke blog Denaihati. Sementara untuk menulis review entri Denaihati terbaik, hanya tinggal memilih satu entri dari sekian banyak entri yang ada di blog Denaihati dengan berbagai kategori. Setelah satu entri terpilih, buatlah reviewnya menurut pandangan kita sendiri.

Segmen kontes inilah salah satu yang saya sukai dari blog yang memiliki tagline “Hidupkan Untuk Memberi”. Nah, bagi sahabat yang ingin mengikuti dan mengetahui syarat ketentuan Kontes Cabaran Duit Hari Raya Denaihati kali ini, langsung saja kunjungi www.denaihati.com.

4 thoughts on “Kontes Hari Raya Denaihati

  1. Assalamualaikum Kang Dadan. Salam Ramadhan. Semoga tahun ini amalan dijalankan mendapat ganjaran pahala berlipat kali ganda. Semoga berjaya dapat duit raya utk tahun ini buat anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *